loading...
ஜ«!! پادشاه هشت سیلندر !!»ஜ
Yaroo بازدید : 567 سه شنبه 30 آبان 1391 نظرات (2)

بازی F1 Race Stars یکی از جدیدترین بازیهایی است که در زمینه ماشین سواری توسط کمپانی نام آشنای Codemasters که خالق عنوانهایی همچون بازی dirt است روانه بازار شد .F1 Race Stars فضایی کارتونی دارد و خیلی از پیست‌های مسابقه‌ای معروف دنیا در آن شبیه سازی شده‌اند.هم‌چنین مسابقه دهندگان فرمول یک در دنیای واقعی نیز با چهره‌ای کارتونی در F1 Race Stars حضور دارند.در این بازی شما به عنوان یک راننده فرمول ۱ باید سعی کنید در مسابقات تور جهانی که در ایالتهای مختلف آمریکا برگزار میشود پیروز شده و رتبه اول را در دنیا کسب کنید . این بازی عنوانی خانوادگی محسوب می‌شود که حال و هوایی شبیه به Mario Kart دارد. برخی از پیست‌های معروف دنیا در این بازی وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پیست موناکو اشاره کرد.

F1 Race Stars REPACK-FLT | 3.0 GB


Yaroo بازدید : 1092 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

Agricultural Simulator 2013 – سری جدید بازی های شبیه سازی کشاورزی به تازگی منتشر شده است که توسعه های فراوانی نسبت به نسخه قبلی در آن مشاهده می شود. در این بازی شما به عنوان یک کشاورز مسئولیت کارهای روزانه یک زمین کشاورزی را بر عهده می گیرید که عبارتند از تولید غذا و ساخت منابع اکولوژیک. زمین های زراعی باید همیشه خوب نگه داری شوند و حیوانات مزرعه نیز باید به وبی مراقبت شوند. زمین بازی کاملا داینامیک بوده و کل بازی بسیار واقع گرایانه تر از نسخه های قبلی شده است. کشاورزان باید با دقت سرمایه گذاری کنند و روش مصرف بودجه خود را نیز کنترل کنند تا قیمت ها و صورت حساب ها از حد مجاز تجاوز نکند. برای تشخیص سود مالی نیاز به تکنیک های خاصی دارید.

Agricultural Simulator 2013-SKIDROW | 1.2 GB

 

Yaroo بازدید : 494 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (1)

Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

 

Need for Speed Most Wanted-SKIDROW | 5.6 GB

نسخه ۲٫۳ گیگابایتی BlackBox به پست افزوده شد

Yaroo بازدید : 353 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.

به ادامه مطلب برید

Yaroo بازدید : 379 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

سری جدید بازی بسیار زیبای مسابقات دیوانه وار ماشین های قدرتمند StuntMania عرضه شد. یک بازی هیجانی و بسیار زیبا به صورت گرافیکی سه بعدی. شما در این بازی باید در هر مرحله با ماشین انتخابی خودتان امتیازات هر مرحله را جمع کنید وپیروز شوید. مثال جمع آوری ابزارها در زمان داده شده در مسیرهای عجیب! مثال از روی تپه و پل بپرید و با حرکاتی دیوانه وار امتیاز بگیرید و یا در مسیرهای داده شده با سرعت حرکت کنید تا در زمان ممکن به پایان مرحله برسید. استفاده از انواع ابزارها در هر مرحله به هیجان بازی افزوده است. استفاده از انواع مدلهای ماشینهای قدرتی که حتی قدرت بالا رفتن و پرش از هر سکو و مانعی را دارند و حتی میتوانید مانند یک موتور از رو سکو بپرید و چرخش کنید. گرافیک بازی سه بعدی میباشد و آهنگهای بازی بسیار دلنشین است که بر زیبایی بازی افزوده است.

 

| نسخه نهایی THETA |

Yaroo بازدید : 616 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

F1 یا The Formula One یک بازی ریسینگ فرمول یک است برای علاقه مندان به این نوع مسابقات.  این بازی بر روی فصل ۲۰۱۰ مسابقات فرمول ۱ تمرکز دارد. در واقع دنباله ای از نسخه ی قبلی آن یعنی F1 2009 است. بازی دارای تیم های موجود ، راننده ها و پیست های فصل ۲۰۱۰ در فرمول ۱ است. در F1 2010 بازیکن ها می توانند از تمامی  مدل هایGrand Prix ، Championship ، Time Trial و Career Mode ( که بسیار جدید و گسترده شده است ) استفاده کنند. بازی تمامی ماشین های Formul 1 را داراست.
موتور این بازی Codemasters EGO Engine نام دارد که قبلا آن را در بازی های فوق العاده ی Grid ، Dirt و Dirt 2 تجربه کرده ایم اما این نسخه دارای تغییراتی مهم است که باعث زیبا شدن بازیه F1 شده است. تکنولوژی ای که در این بازی به کار رفته است باعث شده است تا بازی ایرودینامیک منحصر به فردی داشته باشد. همچنین خطای دست هم در سرعت های بالایه ۲۰۰ MPH ( یا ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت ) وجود دارد که باعث هر چه زیبا تر شدن بازی می شود. آب و هوا نقش بسیار مهمی را ایفا می کند به طور مثال تجربه ی رانندگی در هوای آفتابی خیلی با زمانی که هوا بارانی است فرق می کند. مطمئنا نمای کابین رویایی تر است. در آن رقابت اتوموبیل های مسابقه ای که هر کدام رکورد سرعت را می شکنند شما در حال دست و پنجه نرم کردن با باران هستید. در طی رانندگی ، شاهد جاری شدن آب بر رویه شیشه ی خود هستید که به زیبایی درست شده است. همینطور زمین بازی هم از این قاعده خارج نیست! شفافیت زمین در هنگام باران به زیبایی دیده می شود اما در کنار چهره ی زیبای خودش باطنی نابودگر دارد که هر لحظه می تواند شما را گرفتار خودش کند!


تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 237
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 273
  • گوگل امروز : 17
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 797
  • بازدید ماه : 580
  • بازدید سال : 34,021
  • بازدید کلی : 434,301