loading...
ஜ«!! پادشاه هشت سیلندر !!»ஜ
Yaroo بازدید : 467 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

تصادف وحشتناکی بین موتور هوندا و اتومبیل فولکس واگن در استکهلم سوئد باعث شد دو وسیله نقلیه ای که با هم برخورد کردند به نمایشگاه موتور استکهلم منتقل شوند تا عبرتی برای دیگر راننده گان گردند.

راننده موتور هوندا با سرعت زیاد در تقاطعی به اتومبیل برخورد می کند، به طوری که پلیس سوئد سرعت موتور را قبل از برخورد به اتومبیل ۲۵۰ کیلوکتر بر ساعت (۱۵۵ مایل بر ساعت) تخمین زد و اعلام کرد به همین دلیل موتور سوار از زمانی که اتومبیل را مشاهده کرده فرصت کافی برای واکنش را نداشته است.

بعد از این تصادف وحشتناک، پلیس راننده موتور را خلاف تصور داخل اتومبیل پیدا می کند، چون تصور پلیس از دیدن حادثه این بود که راننده باید چند متر جلو تر پرتاب شده باشد. در این تصادف هر سه نفر ( ۲ سرنشین ولکس واگن و راننده موتور) در دم جان دادند.
نکته جالب توجه این تصادف این بود که راننده موتور به تازگی گواهی نامه خود را دریافت کرده بود.

Yaroo بازدید : 616 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

این که در نگاه اول با دیدن این کانسپت یا طرح مفهومی به یاد برادر کوچک‌ترش بیفتید و آن را با سری 3 اشتباه بگیرید، نکته ای نیست که بخواهید خود را به خاطرش سرزنش کنید. به هر حال همه عضو یک خانواده اند و به هم شبیه. شباهتی که چندان به مذاق بعضی منتقدان خوش نمی آید و بعضی اوقات آن را افراط گونه خطاب می کنند و فاقد هیجان. اما از سوی دیگر موافقان هم طرفدار هویت هستند و طراحی با اصالت.

فارغ از همه این حرف ها تصویر بالا نشان دهنده یک شروع جدید، از یک کلاس جدید با ابعادی متفاوت است. انگار شرکت "ب ام و" با نشان دادن این تصاویر، ما را به جشن تولد یک اتاق دیگر از محصولات خود دعوت می کند.

پس اگر شما هم مشتاق دیدن تصاویر بیشتر و اطلاعات کامل تری در خصوص جشن تولد این محصول جدید هستید، در ادامه مطلب میهمان نارنجی باشید.

Yaroo بازدید : 424 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

شرکت پارس خودرو – با کیفیت ترین خودروساز کشور در سال جاری با ارتقا و توسعه شاخص های عملکردی در حوزه محیط زیست همچون گذشته حامی داشتن زمین و هوای پاک و سالم است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پارس خودرو، دکترسلطانی نژاد-مشاور مدیر عامل در محیط زیست در جلسه ای که با حضور مسئولین سازمان محیط زیست و مقامات محیط زیستی شهرداری در شرکت پارس خودرو برگزار شد به تشریح فعالیت های محیط زیستی این شرکت در سطح ملی و بین المللی پرداخت و گفت: این شرکت فعالیت های گسترده ای همچون مدیریت پسماند فضای سبز، کنترل آلاینده های هوا و استاندارد محیط زیستی محصولات را از سال های گذشته در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: شاخص های عملکردی محیط زیست ناشی از فعالیت های شرکت در حال حاضر از روند مثبت و مطلوبی برخوردار است، بطوری که میزان خروجی آلاینده های هوا، ناشی از فعالیت سیستم های گرمایشی شرکت همگی پائین و در حد استانداردهای تعریف شده و قابل قبول سازمان حفاظت محیط زیست است.
سلطانی نژاد شاخص های NOX , CO و HC این شرکت را در حد استاندارد دانست و افزود: در حال حاضر این شاخص ها از روند مثبت نزولی برخوردار است و این روند به صورت مستمر در طول سال های 78 تا 90 به صورت منظم پایش و به سازمان حفاظت محیط زیست گزارش شده و در سال جاری نیز در حال اجراست.
مشاور مدیر عامل پارس خودرو با اشاره به انجام پروژه های مشترک این شرکت با شرکت نیسان ژاپن خاطر نشان کرد: پارس خودرو در حوزه های کاهش میزان CO2 ناشی از مصرف انرژی، کاهش میزان انتشار گازهای ارگانیک فرار VOC ناشی از مصرف مواد و افزایش بازیافت ضایعات به صورت سالیانه و بر مبنای تولید محصولات فعالیت هایی در دستور کار دارد و این موضوعات را بر اساس نقشه راه (Action plan) تدوین شده به صورت مستمر پایش می کند.
وی افزود: پارس خودرو در سال 2011 فعالیت های محیط زیستی در سطح بین المللی را نیز به اجرا درآورده و در مورد میزان گازهای CO2، گازهای ارگانیک فرار VOC روند مثبت نزولی و در مورد افزایش بازیافت ضایعات روند مثبت صعودی برخوردار بوده است.


البت خدا کنه به فکرش باشن!!!

مث کارای قبلیشون نباشه!!!

Yaroo بازدید : 436 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

در این پست کلیپی از Bugatti Veyron Grand Sport Bernar Venet اماده کردیم.این خودرو اولین آرت کار کمپانی بوگاتی است که توسط Bernar Venet ،هنرمند فرانسوی،طراحی شده است و لقب سریع ترین آرت کار دنیا را یدک می کشد.در ادامه می توانید کلیپ چگونگی خلق این اثر هنری را از این سایت دریافت کنید.(دو کیفیت)


تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 237
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 273
  • گوگل امروز : 17
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 831
  • بازدید ماه : 614
  • بازدید سال : 34,055
  • بازدید کلی : 434,335